O mnie rzeczy trochę

Postanowiłem napisać o sobie nieco więcej z okazji 1000 wyświetleń. Mam na imię Damian, lat 18. Interesuję się motoryzacją raczej w tym starszym wydaniu co chyba widać po postach zamieszczanych na blogu. Jestem harcerzem. Prowadzę zastęp wędrowników czyli ludzi w wieku od 3 kl. gimnazjum wzwyż. Lubię naturę. Lubię chodzić, czy też jeździć, do lasu. Bardzo lubię jeździć na rowerze, szczególnie z górki :D Interesuję się trochę survivalem i bushcraftem. Lubię spać w namiocie. Mam dziewczynę od ponad 2 lat, jestem z nią bardzo szczęśliwy. Hmm nie wiem co jeszcze więc przejdę do tego czego nie lubię. Nie cierpię tego ogólnie panującego spedalenia płci męskiej w moim wieku i młodszym. Denerwują mnie puste, wytapetowane dziunie. Kocham u kobiety naturalność. Nie lubię imprez typu OMEN czy innych tego typu. To nie dla mnie, ja jestem spokojnym człowiekiem. Nic więcej nie przychodzi mi do głowy bo już usypiam więc dobranoc. A, jutro znowu będzie techniczna ciekawostka.

Komentarze