Czym dla mnie jest harcerstwo?

Krzyż otrzymałem w kwietniu 2013 roku. Rok wcześniej przyszedłem na pierwszą zbiórkę drużyny. ZHP wiele zmieniło w moim życiu. Byłem dość nieśmiały i miałem czasem problem z nawiązywaniem nowych znajomości. Teraz nie mam już takich problemów. Będąc w ZHP nauczyłem się jeszcze bardziej współpracować i przebywać w grupie ludzi. Załapałem,a raczej rozwijam, zielonego bakcyla leśno-ekologicznego. Nauczyłem się rozbijać namioty, budować wartownie a nawet pływać. Ta organizacja jeszcze bardziej podbudowała mój system wartości, poczucie patriotyzmu. Harcerstwo uczy odpowiedzialności, pomaga znaleźć nam swoją drogę, rozwijać swoje umiejętności manualne, uczy solidności. Wspomnienia, które nabyłem w harcerstwie zawsze będą mi towarzyszyć, do końca życia. A teraz, jak już pisałem, chcę otrzymać I stopień instruktorski abym to ja mógł kształtować młodych harcerzy tak, jak inni instruktorzy i mój drużynowy kształtowali mnie. 

Komentarze

  1. Szkoda, że nie ma fotek z harcerstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Władku, póki co nie chcę pokazywać swojego wizerunku ale kiedyś na pewno zamieszczę kilka fotek ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz